Számos olyan média-történeti remekmű van, melyre még a legádázabb kritikusok is többnyire csak elismerően csettintenek.
Ezen alkotások tárháza most egy közel negyven éve húzódó kapcsolat legújabb gyermekével bővült.
Történt ugyanis, hogy az 1977-es amerikai bemutatás után, az a bizonyos nagybetűs „ERŐ”, elérte a hetedik szintet.
Még ha nem is lineárisan, mivel az Ébredő Erő névvel fémjelzett produkció tulajdonképpen egy mínusz egyedik szintnek felel meg egy folyamatosan épülő belvárosi panelházban.
Személy szerint még nem volt szerencsém a mozihoz, így az alkotói teljesítményt nem tudom értékelni.
Viszont az bizonyos számomra, még ha a film nem is sikerült annyira jóra, marketing szempontból egy médiatörténeti sikerről kell beszélnünk.
Star Wars-os zsebkendő, tányér, légfrissítő, porszívózsák.Nem elhanyagolva az étkészletet, a mobil tokot vagy éppen a napszemüveget.
Kíváncsian várom, az előzetesen beígért kilencedik rész bemutatására, vajon eljutunk-e arra a szintre, hogy saját Halálcsillagot béreljünk, legalább a premier erejéig.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.