Az on-line szerelem terén az olaszok a legaktívabbak az európaiak közül. Nem kevesebb, mint 6,7 milliárd euróba kerül ez nekik. Az összeg 2014 óta évente 200 millióval nő – írja a Business Insider. Ezzel 0,4 %-kal növelik az ország összes kiadását.
A Centre for Economics and Business Research felmérése szerint Olaszországban csaknem 9 millió szingli keres partnert a hálón. Fejenként 26 találkozót bonyolítanak le átlag egy évben, ami összességében 230 millió randevú.
Ezek a számok kedvezően az állami kassza számára, mert az udvarlási szakaszban a Casanovák nem garasoskodnak. Egy-egy találkozóra minimum 58 eurót költenek, de az előkészületek sokkal többe kerülnek. Az öltözködésre elmegy 1,2 milliárd, a fodrászra 420 millió évente. Az étteremre és a mozira fordított összeg viszont 3,6 milliárdról 3,1-re csökkent. A válságot, úgy látszik, az otthoni főzéssel enyhítik – jegyzi meg a lap. Az óvszerre költött pénz is kevesebb, 240 millióról lement 235-re, de még így is a legmagasabb Európában.
Olaszországban, Spanyolországban, Hollandiában, Franciaországban és Németországban összesen 38.900 000 ember adott találkozót 712 millió alkalommal on-line-on keresztül egymásnak. Az olaszok után következnek a németek, majd a franciák és a spanyolok.
Az olasz felnőtt lakosság 17,6%-a jelentette be, hogy az utóbbi hat hónapban volt találkozója egy lehetséges partnerrel. Ez az angoloknál csak 8,9 %-ot tesz ki.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Reactor 2022.04.24. 05:35:42
A netes társkeresőkön akkor van keresnivalója az embernek, ha nő, vagy ha egy nagyon jóképű és gazdag pasas. De tényleg az. Aki nem ilyen, az akár a vécén is lehúzhatná az erre fordított pénzt, nagyjából annyi a haszna.